سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بادبزن دستی ذغال

خرید بادبزن دستی ذغال

فروشگاه خرید دستگاه بادبزن دستی زغال باتری خور

یکی از مشکلات اصلی روشن کردن زغال ، باد زدن آن است که کار بسیار سخت و پرحوصله ای می باشد. برای همین متخصصین به فکر ساخت وسیله ای بنام بادبزن زغال دستی افتادند. این وسیله با باتری کار می کند و از موتور 6 ولتی بسیار کم مصرف در ساخت این وسیله استفاده شده که با سرعت 6000 دور در دقیقه کار می کند و صدای بسیار کمی دارد. شما با 4 عدد باتری قلمی تا 90 دقیقه می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

دستگاه بادبزن زغال ایزی فایر Easy Fire بسیار سبک می باشد و در دست نگه داشتن آدم شما را خسته نمی کند. جنس بدنه بادبزن برقی ایزی فایر فلزی بوده و قابلیت تحمل گرما تا 200 درجه سانتی گراد را دارد. طول بادبزن ایزی فایر 13 سانتی تر می باشد.

خرید اینترنتی بادبزن دستی ذغال

توضیحات بیشتر درباره بادبزن زغال دستی ایزی فایر

با خرید و استفاده از بادبزن دستی ایزی فایر دیگر روشن کردن زغال برایتان کار سختی نخواهد بود و شما از این به بعد با این دستگاه با ذوق و اشتیاق در عرض چند دقیقه زغال خود را روشن خواهید کرد. بادبزن زغال دستی یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی ما می باشد که این وسیله دستگاه کوچک و بسیار سبک می شود و تنها با 4 عدد باطی قلمی کار می کند.

در واقع بادبزدن دستی ایزی فایر را می توان نوعی سشوار باطری خور دانست که نیازی به سیم برق ندارد و شما تنها با 4 عدد باتری قلمی می تواند در همه جا در سفر و پیک نیک از این وسیله استفاده کنید و لذت ببرید.

ویژگی های اصلی بادبزن برقی ایزی فایر

  • موتور 6 ولتی بسیار کم مصرف و با سرعت 6000 دور در دقیقه
  • قابلیت روشن شدن و کار کردن با 4 عدد باتری قلمه به مدت 90 دقیقه
  • دارای لوله سر فلزی جدا شونده 13 سانتی متری و بدنه مقاوم در برابر گرما

فروشگاه خرید باد بزن دستی زغال ، بادبزن زغال باتری خور

سفارش اینترنتی بادبزن دستی باتری خور برای روشن کردن زغال

 

نحوه کارکرد دستگاه بادبزن ایزی فایر Easy Fire

کار کردن با این دستگاه بسیار آسان می باشد و فقط کافی است دکمه ای که بر روی بدنه آن قرار گرفته را روشن و خاموش کنید. اگر جزو آن دسته از آدم هایی هستید که در منزل و سفر زیاد کباب درست می کنید و یا اینکه اهل کشیدن قلیان هستید این محصول برای شما پیشنهاد عالی و فوق العاده ای می باشد.

چون شما با خرید و استفاده از یکی از این دستگاه های بادبزن قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه و بدون هیچ دردسری ، زغال های خود را گرم و از آن ها استفاده کنید.

بادبزن زغال موتوردار باتری خور مسافرتی

فن دستی و بادبزن زغال موتوردار باتری خور قلمی

راهنمای خرید دستگاه بادبزن زغال دستی ایزی فایر

برای خرید و سفارش اینترنتی دستگاه بادبزن زغال دستی Easy Fire لطفا از فروشگاه لارنیکا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو آنلاین پرداخت کنید.

سفارشات دستگاه بادبزن زغال ایزی فایر برای تهران و کرج با پیک فرستاده می شود و بقیه شهرها با پست به صورت فوری ارسال خواهد شد.