سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پاور بانک خورشیدی سولار

خرید پاور بانک خورشیدی سولار

خرید پاور بانک خورشیدی سولار قابلیت شارز با نور خورشید و برق شهری

پاور بانک خورشیدی سولار یکی از پرفروش ترین محصولات برای موبایل می باشد که امروزه برای هر شخصی یک وسیله ضروری به حساب می شود. شما با خرید پاور بانک خورشیدی سولار می توانید در هر زمان و هر جا که باشید گوشی خود را شارز کنید. ظرفیت این پاو بانک 20000 می باشد و دارای کایل یو اس بی و دو عدد پورت خروجی می باشد و برای انواع گوشی ها مناسب و کاربری می باشد.

پاور بانک خورشیدی سولار را شما می توانید به وسیله برق و یا انرژی خورشیدی شارز کنید. جنس این پاور بانک از آلومینیوم و پلاستیک می باشد و مناسب افرادی است که از گوشی زیاد استفاده می کنند. شما با کی بار فشار دادن و رها کردن دلکه روی پاور بانک ، چراغ های اعلام موجودی به میزان انرژی که پاور بانک شما دارد روشن خواهد شد و شما هر هر لامپ را 25 درصد انرژی در نظر بگیرید. علاوه بر این شما می توانید با دو بار فشار دادن و رها کردن دکمه روی پاور بانک ، چراغ قوه ال ای دی کنار پاور بانک را روشن کنید و از نور آن استفاده به هنگام شب یا تاریکی استفاده کنید.

توجه کنید یکی از قابلیت های برتر این پاور بانک وجود 20 عدد چراغ ال ای دی بر روی آن می باشد که شما می توایند به هنگام شب از این پاور بانک به عنوان یک چراغ قوه قوی استفاده کنید که نورهای ال ای دی آن به صورت نور کم و فلاشینگ عمل می کند.

خرید پاور بانک خورشیدی سولار 20000

خرید پاور بانک خورشیدی سولار چراغ قوه دار

برخی از ویژگی های پاوربانک خورشیدی سولار

  • دارای 2 خروجی USB برای شارژ همزمان 2 دستگاه موبایل و ...
  • دارای 20 عدد LED جهت روشنایی (کم رنگ/پر رنگ/فلاشر/ثابت)
  • ظرفیت : 20000 mah و ورودی: ولتاژ 5.5 ولت و خروجی: ولتاژ 5.5 ولت، 2 آمپر
  • عمر و زمان کارکرد طولانی و قابلیت جابجایی آسان و چراغ نمایشگر میزان شارژ
  • مجهز به سلولهای خورشیدی برای شارژ دستگاه بدون نیز به برق(زمان شارژ از این طریق طولانیست)

    فروشگاه اینترنتی خرید پاور بانک خورشیدی سولار

پاور بانک خورشیدی سولار

راهنمای خرید پاور بانک خورشیدی سولار

برای خرید این پاور بانک لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس پاور بانک خورشیدی سولار خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید.

قیمت این محصول 48000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید