سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه حجامت

خرید دستگاه حجامت

دستگاه رفع خستگی و حجامت خانگی یکی دیگر از محصولات پرفروش کاربردی می باشد که این دستگاه بادکش طبی برای رفع خستکی و درد و گرفتگی عضلانی بسیار مفید است درواقع دستگاه حجامت کاملترین ماساژور طبی برای تمام قسمت های بدن می باشد که در فروشگاه لارنیکا عرضه شده است. دستگاه حجامت و بادکش طبی بدن با سایزهای مختلف عرضه شده تا شما بتوانید برای قسمت های مختلف بدن آن را استفاده کنید.

تاثیرات و خواص درمانی دستگاه رفع خستگی و حجامت :

تاثیر در درمان دردهای سیاتیکی و دردهای شدید ناحیه کمری و درمان خستگی زودرس تاثیر در درمان چاقی یبوست و مفید برای درمان قاعدگی دردناک در بانوان تاثیر در درمان خونریزی شدید قاعدگی بانوان

خرید اینترنتی دستگاه حجامت خانگی

دستگاه حجامت چگونه عمل می کند؟

روش درمانی که در دستگاه بادکش طبی استفاده می شود دارای سابقه چند هزار ساله می باشد و در سالیان خیلی قبل مردم از این روش برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات خود استفاده می کردند در واقع بادکش با ایجاد فشار منفی باعث انبساط عضلانی می شود و این کار در رفع اسپاسم عضلانی که علت بسیاری از دردهای موضعی است کمک کننده می باشد.

همچنین این دستگاه بادکش با جذب خون در عضلات در رفع لاغری های موضعی و افزایش بافت ماهیچه ای بسیار مفید می باشد و اگر علت چاقی در شما تجمع چربی بوده باشد این بادکش گرم در سوزاندن چربی های موضعی بدن بسیار مفید می باشد.

 خرید بادکش طبی خانگی, خرید دستگاه حجامت

راهنمای خرید دستگاه رفع خستگی و حجامت

برای خرید دستگاه حجامت لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید.

قیمت : 15000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : خرید عینک آفتابی شیشه آبیدستگاه نقاشی سه بعدی ساز  • خرید کمربند عروسکیخرید کوچک کننده بینی گوشتی