سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

خرید فنجان شیشه ای پیرکس 6 عددی با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید فنجان پیرکس هستید محصول جدید فروشگاه ما که ماگ پیرکس 6 عددی می باشد از دست ندهید این فنجان های پیرکس با طراحی ساده بهترین انتخاب برای مصرف روزانه و حتی مهمانی ها خاص می باشد چون همان طور که میدانید بعضی وفت ها استفاده از ظروف با طراحی ساده جلوه ای بسیار زیبا دارند که به برگزاری بهتر مهمانی ها شما کمک می کنند.

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

توضیحات بیشتر درباره فنجان های شیشه ای پیرکس

این فنجان های شیشه ای با جنس پیرکس را شما می توانید در داخل ماکروویو و ماشین ظرفشویی قرار دهید بدون اینکه نگران کدر شدن یا ترک خوردن آن ها باشید. این فنجان های پیرکس دسته دار با طراحی متفاوت و شیک کیفیت ساخت مطلوبی دارد که بهترین انتخاب در سبد خرید شما خواهد بود.

توجه کنید گنجایش این فنجان های شیشه ای پیرکس 360 میلی لیتر بوده و مناسب استفاده ی روزانه می باشد. خوردن چایی یا قهوه با این فنجان های شیشه ای بسیار لذت بخش می باشد. دسته ی گرد و ارگونومیک فنجان راحت و ضخیم بوده و برای نوشیدن نوشیدنیهای گرم و داغ مناسب استفاده می باشد.

قیمت فنجان شیشه ای پیرکس, خرید فنجان پیرکس اصل

فروشگاه خرید انواع مدل فنجان پیرکس, خرید لیوان و استکان پیرکس شیشه ای

راهنمای خرید فنجان های شیشه ای پیرکس

برای خرید این فنجان های پیرکس شیشه ای لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. در داخل بسته ای که برای مشتری ارسال می شود 6 عدد فنجان شیشه ای پیرکس وجود دارد.

قیمت 6 عدد از این فنجان ها 70000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی :

خرید گیره برای کوچک کردن بینی خرید چاقو برای بریدن کلیک تولد خرید میکروفون ارزان برای گوشی