سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز به همراه ماژیک و 10 عدد شابلون

شما با خرید این دستگاه نقاشی سه بعدی ساز می توانید نقاشی های زیبا با ماژیک های مخصوص موجود در جعبه بکشید و آن ها را برجسته و یا سه بعدی کنید در واقع به آن ها حجم ببخشید اگر به فکر خرید هدیه تولد برای فرزند خود و یا آشنایان هستید این دستگاه 3D بهترین پیشنهاد برای شما می باشد و برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد.

قیمت دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

توضیحات بیشتر درباره دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

در این دستگاه در واقع ماژیک ها جادوی اصلی سه بعدی ساز هستند که دستگاه سه بعدی آن را تکمیل می کند و ماژیک ها در 4 رنگ قرمز, آبی, زرد و سبز در داخل جعبه موجود می باشد همچنین پکیج دستگاه سه بعدی ساز دارای 10 صفحه شابلون با طرح های متفاوت و یک صفحه برد طراحی برای کشیدن نقاشی دلخواهتان می باشد.

فروشگاه خرید دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

خرید اینترنتی دستگاه نقاشی سه بعدی ساز با قیمت مناسب

خرید ارزان دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

دستگاه نقاشی سه بعدی ساز

اما چگونه باید از شابلون های داخل جعبه سه بعدی ساز باید استفاده کنید؟

استفاده از این شابلون ها بسیار ساده می باشد برای این کار روی خطوط شابلون را با ماژیک رنگ دلخوه پر کنید و سپس درون دستگاه گذاشته و با روشن کردن دگمه دستگاه پس از چند دقیقه به صورت سه بعدی تحویل بگیرید. توجه کنید رنگ سه بعدی به راحتی از روی شابلون ها جدا می شود.

از دیگر ویژگی های دستگاه سه بعدی ساز می توان به این مورد اشاره کرد که باعث می شود تعامل و تفریح بین والدین و فرزندان بیشتر شود و کودکان با همفکری و کمک گرفتن از شما به صورت تک نفره یا گروهی از کار کردن با این دستگاه نقاشی سه بعدی ساز لذت می برند. شما با خرید یکی از این دستگاه های نقاشی سه بعدی ساز می توانید اوقات فراغت کودک خود را با تفریحات سالم و هنری پر کنید.

قیمت این محصول 85 هزار تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : خرید صلوات شمار دیجتالی خرید شلوارک لاغری خرید آبکش


خرید صلوات شمار دیجتالی

خرید صلوات شمار دیجتالی

خرید اینترنتی دستگاه صلوات شمار دیجتالی با قیمت ارزان

دستگاه صلوات شمار و یا ذکر شمار دیجتالی که به تازگی در فروشگاه اینترنتی لارنیکا عرضه شده است قابلیت شمارش 1000 صلوات را دارد و از همه مهمتر دارای حافظه است و وزن آن فقط 15 گرم می باشد و دارای قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار است.

این دستگاه یک صلوات شمار بی نظیر و کوچک می باشد که به راحتی روی انگشت بسته می شود و به صورت دیجتال قابلیت شمارش صلوات و دیگر ذکرهای شما را دارد. از طرف اگر بعد از مدتی صلوات نفرستید به صورت خودکار خاموش می شود و اگه بعد از مدتی حتی چند روز بخواهید دوباره ختم خود را ادامه دهید به دلیل حافظه دار بودن, ادامه ذکرهای شما را می شمارد.

 صلوات شمار دیجتالی

توضیحات بیشتر درباره صلوات شمار دیجتال

همان طور که میدانید یکی از مشکلات اصلی در ختم صلوات های بیش از صد فراموش کردن تعداد صلوات های ختم شده می باشد که با خرید این دستگاه صلوات شمار و ذکر شمار از فروشگاه و استفاده از آن برای همیشه این مشکل را رفع کنید.

خرید صلوات شمار و ذکر شمار

راهنمای خرید دستگاه صلوات شمار دیجتالی

برای خرید این دستگاه ذکر شمار لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. ما برای شما 2 عدد از این دستگاه های صلوات شمار ارسال خواهید کرد.

قیمت 2 عدد صلوات شمار : 6000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


خرید آچار بکس برقی خودرو

خرید آچار بکس برقی خودرو

شما با خرید آچار بکس برقی خودرو یا همان پیچ باز کنی می توانید به آسانی پیچ ها را باز و بسته کنید این آچار بکس برقی با وصل شدن با جا فندکی با برق 12 ولت به راحتی قارد است تمام پیچ های محکم را باز و محکم هم ببندد.

توضیحات بیشتر در مورد آچار بکس برقی خودرو

همان طور که میدانید تعویض کردن چرخ پنجر شده ماشین یکی از دردسرهای هر راننده ای می باشد و استفاده از آچارهای دستی علاوه بر اینکه خسته کننده و نیازمند زور بیشتری است ممکن است به آسانی نتوانید پیچ های سفت شده را باز کنید و یا اینکه محکم ببندید اما با خرید این آچار بکس برقی که با شارزر فندکی ماشین شما وصل می شوید در عرض چند دقیقه بدون نیاز به کمک کسی می توانید چرخ پنجر شده ماشین خود را عوض کنید. این وسیله برای خانم های راننده یک وسیله ضروری می باشد.

 

خرید آچار بکس برقی خودرو با قیمت مناسب

ویژگی های آچار ضربه ای شارژی :

  • تامین برق مورد نیاز از طریق جا فندکی یا باتری خودرو
  • سرعت دور 340 دور در دقیقه با گشتاور 290 نیوتن بر متر
  • ولتاژ باطری 12 ولت و وزن 1/6 کیلو گرم
  • کنترل سرعت و راست گرد و چپ گرد
  • ترمز الکترونیکی و جعبه حمل

  خرید آچار بکس فندکی ماشین آچار بکس برقی ماشین

 

راهنمای خرید آچار بکس برقی خودرو

برای خرید آچار بکس برقی خودرو لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید.

قیمت این محصول 150000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : خرید اتوی بخارشو • خرید سبد زباله • خرید باکس لوازم آرایش شیشه ایخرید مینی پنکه رومیزی 

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

خرید فنجان شیشه ای پیرکس 6 عددی با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید فنجان پیرکس هستید محصول جدید فروشگاه ما که ماگ پیرکس 6 عددی می باشد از دست ندهید این فنجان های پیرکس با طراحی ساده بهترین انتخاب برای مصرف روزانه و حتی مهمانی ها خاص می باشد چون همان طور که میدانید بعضی وفت ها استفاده از ظروف با طراحی ساده جلوه ای بسیار زیبا دارند که به برگزاری بهتر مهمانی ها شما کمک می کنند.

خرید فنجان شیشه ای پیرکس

توضیحات بیشتر درباره فنجان های شیشه ای پیرکس

این فنجان های شیشه ای با جنس پیرکس را شما می توانید در داخل ماکروویو و ماشین ظرفشویی قرار دهید بدون اینکه نگران کدر شدن یا ترک خوردن آن ها باشید. این فنجان های پیرکس دسته دار با طراحی متفاوت و شیک کیفیت ساخت مطلوبی دارد که بهترین انتخاب در سبد خرید شما خواهد بود.

توجه کنید گنجایش این فنجان های شیشه ای پیرکس 360 میلی لیتر بوده و مناسب استفاده ی روزانه می باشد. خوردن چایی یا قهوه با این فنجان های شیشه ای بسیار لذت بخش می باشد. دسته ی گرد و ارگونومیک فنجان راحت و ضخیم بوده و برای نوشیدن نوشیدنیهای گرم و داغ مناسب استفاده می باشد.

قیمت فنجان شیشه ای پیرکس, خرید فنجان پیرکس اصل

فروشگاه خرید انواع مدل فنجان پیرکس, خرید لیوان و استکان پیرکس شیشه ای

راهنمای خرید فنجان های شیشه ای پیرکس

برای خرید این فنجان های پیرکس شیشه ای لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. در داخل بسته ای که برای مشتری ارسال می شود 6 عدد فنجان شیشه ای پیرکس وجود دارد.

قیمت 6 عدد از این فنجان ها 70000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی :

خرید گیره برای کوچک کردن بینی خرید چاقو برای بریدن کلیک تولد خرید میکروفون ارزان برای گوشی


خرید آبکش استیل

خرید آبکش استیل

خرید بهترین مارک سبد آبکش 6 تکه استیل پانچ با قیمت مناسب

اگر قصد خرید آبکش استیل و شیک برای آشپزخانه یا جهیزیه خود دارید محصول جدید فروشگاه اینترنتی لارنیکا را از دست ندهید این ست آبکش 6 عددی مناسب برای آبکش کردن و شستن میوه, سبزیجات, گوشت و ... بوده و یکی از پرکاربرد ترین لوازم هر آشپزخانه ای می باشد.

برخی از ویژگی های آبکش استیل در 6 سایز متنوع

ویژگی برتر این محصول می توان به سایز های متخلف و شیارهای ریزش است که شما می توانید متناسب با مقدار مواد مورد نظر, سایز مناسب را انتخاب و برای شستشوی انواع مواد ریز و درشت مثل سبزی, ماکارونی, میوه و ... استفاده کنید.

از ویژگی برتر دیگر سبد آبکش استیل فروشگاه ما می توان به پایه دار بودن این آبکش ها اشاره کرد که مانع از جمع شدن آب در زیر سبد می شود. توجه کنید در ابعاد نوشته شده در زیر, دسته آبکش ها محسوب نشده است.

فروشگاه خرید آبکش استیل اصل, قیمت آبکش استیل

توضیحات بیشتر درباره آبکش استیل 6 تکه اشپزخانه

این آبکش در در سایزهای 16.5 ، 20.5 ، 22.5 ، 25.5 ، 28.5 و 31.5 سانتی متر برای اولین بار در فروشگاه ما با قیمت مناسب عرضه شده است. توجه کنید هر 6 عدد آبکش موجود در پکیج دارای دسته استیل و مقاوم بوده و و فوق العاده سبک و با کیفیت میباشد و تولید شده از بهترین مواد اولیه درجه یک با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. این آبکش استیل دارای مقاوم در برابر ضربه و دارای طراحی زیبا و شیک می باشد و وزن این آبکش 0.5 کیلوگرم و در تک رنگ نقره ای عرضه شده است.

مشخصات محصول آبکش استیل 6 عددی

ست آبکش در 6 سایز مختلف و جنس بدنه استیل و ضد زنگ و دسته‌دار می باشد

قابل استفاده برای انواع ماکارونی ، میوه ، سبزی با شستشو راحت و آسان

سایز : 31/5cm - 21/5cm - 25/5cm - 22/5cm - 19/5cm - 16/5cm

خرید ست آبکش استیل

خرید آبکش استیل

خرید آبکش استیل

راهنمای خرید آبکش استیل

برای خرید این آبکش استیل لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش یا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید. رنگ نقره ای برای مشتری ارسال خواهد شد.

قیمت : 130000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی : • چاقوی برش کیک تولدخرید شلوارک لاغری هات شیپرخرید انواع مدل عینک آفتابی