سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گن ساعت شنی

خرید گن ساعت شنی

خرید گن لاغری ساعت شنی لاتکس تاپی (جلیقه ای) و معمولی با ارسال فوری

در حال حاضر در بین گن های لاغری عرضه شده در بازار ، گن های لاغری ساعت شنی پرطرفدارترین و پرفروش گن می باشد که به صورت معمولی و جلیقه ای عرضه شده اند. شما کاهش یک یا دو سایز را بلافاصله بعد از پوشیدن گن ساعت شنی تجربه خواهید کرد و در صورت استفاده مداوم ، اندام خود را می توانید به شکل ساعت شنی همانند خیلی از هنرپیشه های هالیودی دربیاورید.

ما می توانید گن ساعت شنی را به هنگام تمرینات ورزشی و حتی در زمان کار و مهمانی زیر لباس خود بپوشید و موجب آب شدن و از بین چربی های ناحیه شکم خود شوید و اندام زیباتری داشته باشید. شما حتی لباس هایی که قبلا پوشیدن آن ها شما را زشت نشان میداد می توانید بعد از پوشیدن گن ساعت شنی با خیال راحت آن ها را بپوشید.

خرید گن لاغری ساعت شنی لاتکس اصل

توضیحات بیشتر درباره گن ساعت شنی لاتکس

در ساخت گن لاغری ساعت شنی از الیاف 100 درصد لاتکس طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن استفاده شده است و بخاطر اینکه این گن پوشش نرم و راحتی دارد به هیچ وجه حساسیت نخواهید کرد و می توانید با خیال راحت به مدت چند ساعت از این گن استفاده کنید.

همچنین در گن لاغری ساعت شنی 7 ردیف هوک برای امکان تنظیم و جمع کردن بیشتر گن تعبیه شده است و این گن دارای فنرهای فلزی داخلی جهت فرم گیری کامل شکم بند بر روی بدن شما می باشد.

چرا شما از گن لاغری ساعت شنی استفاده نکنید؟

آیا میدانید همه همه هنرپیشه های مشهور هالیودی لاغر و خوش اندام نبودند؟ آیا میدانید راز لاغری و خوش اندام بودن آن ها چیست؟ آیا میدانید آن ها راز لاغری خود را در استفاده از گن لاغری ساعت شنی میدانند؟ پس چرا شما تردید دارد و از گن لاغری ساعت شنی برای لاغری و خوش استایل شدن خود استفاده نمی کنید؟

گن لاغری ساعت شنی موجب می شود ماهیچه های کمر و شکم شما سفت شده و چربی های انباشته شده در شکم و پهلو را با استفاده مداوم از بین می ببرید. گن ساعت شنی در بین گن های لاغری عرضه شده تا به امروز تنها گنی بوده که تمام چربی های پشت کتف و بالای سوتین را در بر می گیرد و موجب چربی شوزی آن ها می شود.

توجه کنید جنس گن لاغری ساعت شنی از لاتکس می باشد که لاتکس دارای قابلیت چربی سوزی می باشد و به دلیل اینکه داخل گن ساعت شنی از فنرهای مخصوص استفاده شده که این فنرها باعث می شود گن ساعت شنی در بدنتان به هیچ عنوان لول نشود و به سمت بالا جمع نشود.

گن ساعت شنی خوبه؟ ، خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی لاتکس اورجینال

طریقه استفاده از گن لاغری ساعت شنی

شما با پوشدن گن لاغری ساعت شنی می توانید اندام خود را به شکل ساعت شنی دربیاورید. برای این کار باید گن لاغری ساعت شنی را به مدت یک ماه و هر روز به مدت 5 تا 6 ساعت بپوشید و اگر با گن ساعت شنی پیاده روی کنید زودتر نتیجه خواهید گرفت.

گن لاغری ساعت شنی برای تمام بانوانی که به دلیل چربی های انباشته شده در شکم ، پهلو ، زیر سینه از اندام خود راضی نیستند و مخصوصا کسانی که زایمان کردند بهترین پیشنهاد می باشد. شما به محض پوشیدن این شکم بند سایز کم خواهید کرد و می توانید لباس هایی که قبلا شما را زشت نشان میداد با خیال راحت بپوشید.

توجه : رنگ بندی این محصول بسیار متنوع بوده و به صورت رندم برای شما ارسال خواهد شد.

خرید حضوری گن ساعت شنی ، گن لاغری ساعت شنی مشکی لاتکس اصل

سایزبندی گن لاغری ساعت شنی

  • مدیوم: 72 -79 سانتی متر
  • لارج: 78 - 85 سانتی متر
  • ایکس لارج : 84 - 91 سانتی متر
  • دو ایکس لارج : 90- 97 سانتی متر

راهنمای خرید گن ساعت شنی

برای خرید گن لاغری ساعت شنی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و مشخصات و سایز خود را با دقت در فرم خرید وارد کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 120000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف پرداخت آنلاین

خرید