سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب

خرید گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب

فروشگاه خرید اینترنتی گوش پاک کن پیچی Smart Swab با قیمت مناسب

همه ما بعد از استحمام عادت داریم با گوش پاک کن ، گوش های خود را تمییز کنیم و واکس یا همان جرم گوش هامون را پاک کنیم ولی متاسفانه با گوش پاک کن های معمولی نه تنها جرم گوش هامون پاک نمی شود بلکه گوش های پاک های فعلی جرم گوش ها را بیشتر به داخل گوش هدایت می کنند و این کار در دراز مدت به پرده گوش آسیب جدی می زند و با گذشت زمان مشکلات شنوایی را به وجود می آورد.

برای همین شرکت اسمارت وب Smart Swab یک وسیله خارق العاده بنام گوش پاک کن چرخشی یا همون پیچی را طراحی و عرضه کرده است. وسیله ای خارق العاده و عالی برای پاک کردن جرم گوش با فناوری های علم روز است. شما با این دستگاه به راحتی می تواند جرم گوش های خود را بدون اینکه به پرده گوش هاتون آسیب بزنیدخارج کنید.

عکس گوش پاک کن برقی اسمارت ساب ، خرید اینترنتی گوش پاک کن پیچی یا همون چرخشی

نحوه عملکرد گوش پاک برقی اسمارت ساب

روش کار با این گوش پاک کن چرخشی بسیار آسان است. این دستگاه دارای یک سری مارپیچ و منعطف می باشد که شما زمانی که آن را درون گوش قرار می دهد و با چرخاندن آن به سمتی که مشخص شده است به سادگی جرم داخل گوش هاتون را به بیرون هدایت می کند.

توجه کنید سری های این گوش پاک کن یک بار مصرف می باشند و در داخل بسته گوش پاک برقی اسمارت ساب 16 عدد سری وجود دارد که شما می توانید 8 بار از این وسیله عالی برای خارج نموندن جرم گوش های خود استفاده کنید.

در هر بسته گوش پاک کن اسمارت ساب موارد زیر موجود است :

  • 1 عدد دسته سواب هوشمند
  • 16 عدد سواب یکبار مصرف هوشمند

فروشگاه خرید گوش پاک کن اسمارت ساب ، خرید گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب

 گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب ، گوش پاک پیچی

راهنمای خرید گوش پاک اسمارت ساب

برای خرید گوش پاک کن پیچی اسمارت ساب لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت این محصول 30000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید