سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه بافت مو بابلیس

خرید دستگاه بافت مو بابلیس

شما با خرید دستگاه بافت مو بابیلس می توانید به سرعت و به آسانی موهای خود را به سبک های متفاوت امروزی ببافید. کار کردن با این دستگاه نیاز به دانش و مهارت خاص آرایشگری ندارد و افراد مبتدی هم می توانند از این دستگاه به آسانی استفاده کنند و علاوه بر زمان در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

دستگاه بافت مو بابلیس BaByliss بهترین و پرطرفدارین و پرفروش ترین دستگاه بافت مو 2018 می باشد که به همراه جعبه اورجینال کارخانه برای مشتری ارسال می شود. شما می توانید این دستگاه بافت مو را برای انواع موها استفاده کنید و به آن ها در حالت متفاوت حالت دهید.

خرید دستگاه بافت مو ، قیمت دستگاه بافت مو بابلیس

توضیحات بیشتر درباره دستگاه بافت مو بابلیس BaByliss

همان طور که می دانید بسیاری از دختران امروزی ، علاقه خاصی به بافتن موهایشان دارد اما میدانید که این کار بسیار وقت گیر است مخصوصا برای وقتی که قرار است به مهمانی بروند و جدا از هزینه های زیاد آرایشگران ، وقت زیادی برای رفتن به آرایشگاه ندارند از طرفی هر روز هم نمی شود به بافت موها به آرایشگاه رفت. برای همین مخترعین به فکر ساخت وسیله ای بنام دستگاه بافت مو افتادند. و شما با خرید یکی از این دستگاه های بافت مو ، می توانید به آسانی و به سرعت موهای خود را ببافید و بافت موی زیبایی ایجاد کنید.

روش کار دستگاه بافت مو بابلیس BaByliss

روش کار با این دستگاه بسیار آسان است. این دستگاه دارای یک سری چرخشی می باشد و در دو طرف این سری چرخشی دو عدد گیره وجود دارد که دو دسته باریک از موها را می تواند در آن قرار داد.

دگمه کوچکی هم روی دستگاه است که دو حالت دارد و شما با حرکت دادن دگمه به سمت بالا گیره های کوچک دستگاه شروع به چرخیدن خواهند کرد و هر کدام از دسته موها را به دور خود می پیچاند. و با حرکت دادن دگمه به سمت پایین ، این دو دسته از موها به دور یکدیگر می پیچند و فرمی زیبایی برای موها ایجاد می شود.

شما با فشار دادن دگمه های مشکی که زیر گیره ها وجود دارد موها آزاد می شود و می توانید با بستن انتهای آن ، بافت موها را حفظ کرد. این دستگاه برای روشن شدن نیازمند دو عدد باتری قلمی است.

خرید دستگاه بافت مو بابلیس ، فروشگاه خرید دستگاه بافت مو بابلیس اصل

روش کار با دستگاه بافت مو بابلیس ، روش استفاده از دستگاه بافت مو  دستگاه بافت مو بابلیس اصل ، نمایندگی خرید دستگاه بافت مو بابلیس اصل

راهنمای خرید دستگاه بافت مو بابلیس

برای خرید دستگاه بافت مو لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 35000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : خرید کیف صندوق عقب خودرو خرید دستگاه رب گیر خانگی خرید جا مسواکی فانتزی کیتی خرید آیدان کوچک کننده بینی