سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوی بخارشوی کنوود

اتوی بخارشوی کنوود

اتوی بخارشوی + اتو بخار کنوود عرضه شد

اگر به دنبال خرید بهترین مارک اتو بخار و بخارشوی دستی هستید ما به شما اتوی بخارشوی کنوود را پیشنهاد می کنیم که که هم اکنون در فروشگاه لارنکیا عرضه شد یکی از جدیدترین و بهترین مدل های اتوی بخارشوی در بازار می باشد و نسل جدیدی از اتوهای دستی و مسافرتی است. شما با خرید اتوی بخار کنوود علاوه بر اینکه می توانید همانند اتوهای قدیمی برای اتو کردن لباس ازش استفاده کنید این امکان را هم به شما می دهد تا با بخار شدید خیلی بهتر از قبل لباس های خود را اتو کنید حتی می تواند بدون خارج کردن لباس هاتون از آویز, همان جا لباس های خود را ظرف چند دقیقه به بهترین شکل ممکن اتو کنید.

 

اتوی بخارشوی کنوود را از کجا بخرم؟

خرید اینترنتی بهترین مارک بخارشوی کنوود در بازار

این اتوی زیبا با مارک کنوود علاوه بر اینکه طراحی عالی برای خودش دست بودن دارد دارای کف سرامیکی است و همچنین شما می توانید دمای این اتو را برای پارچه های مختلف به آسانی تنظیم کنید چون همان طور که میدانید برای پارچه کتانی, پشمی, پنبه ای, ابریشمی و روسری باید با دماهای مختلف آن ها را اتو کرد. این اتوی بخار دارای دکمه های اسپری بخار و اسپری شدید بخار است و شما می توانید به آسانی این اتوی بخار شوی کنوود را در سفرهای مختلف همراه خود ببرید. از دیگر قابلیت های این اتوی بخارشوی کنوود می توان به این مورد اشاره کرد که شما با داشتن یکی از این اتو بخار های کنوود دیگر نیازی به میزهای بزرگ برای اتوکشی لباس خود ندارید و همچنین دیگر نگران سوختن لباس ها و یا برق افتادن آن ها توسط اتوهای قدیمی فلزی که واقعا لباس آدم را خراب می کردند ندارید. همچنین شما اگر برس مخصوص را بر روی اتو سوار نمایید به آسانی می توانید گرد, غبار و پرزها را از روی لباس خود پاک کنید و با استفاده همزمان از بخار لباس خود را تمییز, صاف و شیک کنید.

قیمت اتوی بخارشوی کنوود, سفارش اتوی بخارشوی کنوود

چرا باید اتوی بخارشوی کنوود را بخریم؟

شما با خرید یکی از این اتو بخار های کنوود بدون رفتن به خشکشویی به راحتی در منزل لباس های خود را خشک و سپس اتو کنید این اتو بخار به قدری قوی است که می توانید در عرض چند دقیقه تمامی چین و چروک های لباس خود را بر طرف کنید و از همه مهمتر در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

همچنین همان طور که میدانید با اتوهای قدیمی نمیشد لباس هایی که روی آن ها با وسایل تزییناتی همانند سنگ و ... تزیین شده اتو کنید اما با اتوی بخار کنوود شما به آسانی می توانید تمای لباس های خود از جمله لباس های پشمی, ابریشمی و ... را اتو کنید. علاوه بر این این اتو بخار خزهای لباس های زمستانی را که در فصل گرما در کمد شما مانده و ایجاد شده را به راحتی نرم, درخشان و تازه می کند و فضاهای خالی که در لا به لای آن ها ایجاد شده است را برطرف می کند. از دیگر ویژگی های این اتو بخار کنوود می توان به استریل کردن و تمیز کردن بالش ها, مبل ها, عروسک های نرم و سایر لوازم این چنینی اشاره کرد اما چگونه این اتو بخار این ها را تمییز می کند؟ این اتو بخارشوی کنوود با استفاده از فشار بخار در درجه حرارت بالا و نفوذ به داخل بالش ها و مبل ها و ...

کاربرد دیگر این بخارشویی دستی در استریل کردن و تمیز نمودن بالش ها مبل ها و عروسک های نرم است به این صورت که با استفاده از فشار بخار در درجه حرارت بالا و نفوذ آن به داخل بالش ها یا مبل ها و .. گرد و غبار را از آن ها پاک می کند و آن ها را استریل می کند.

اتوی بخارشوی کنوود

اتوی بخارشوی کنوود خوبه؟

خرید اتو بخار کنوود

خرید اینترنتی اتوی بخارشوی کنوود

روش استفاده از اتوی بخارشوی کنوود

ویژگی های کلی بخار شوی کنوود :

  • دارای 4 تکه : پایه یا بیس ، سری مخصوص برس دار، دستگاه اصلی ، فنجان مخصوص پر کردن آب
  • دارای دو ولتاژ قابل تنظیم برای حرارت بالا و بخار خشک و حرارت و بخار مرطوب
  • بدون نیاز به فشار روی لباس
  • مخصوص انواع پارچه و نیز پارچه های کار شده ، ابریشمی و حساس
  • بدون لکه دار کردن یا آسیب رساندن به لباس
  • استریل نمودن بالش ها ، مبل ها و عروسک های نرم
  • قابل حمل مخصوص مسافرت بدون اشغال فضای زیاد

اتوی بخارشوی کنوود دستی

راهنمای خرید اتو بخارشوی کنوود

برای خرید و سفارش اینترنتی اتو بخار کنوود لطفا ابتدا پس از کلیک بر روی خرید محصول, فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت این محصول 130000 تومان | پرداخت درب منزل

     خرید